کالا ورزش- خرید و فروش لوازم و تجهیزات ورزشی

خرید و فروش به همراه مقالات ورزشی و ارائه تجهیزات و لوازم تخصصی

۱۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

قرارداد مسلمان تمدید میشود


حضور کمرنگ مسلمان در بازیهای اخیر و نیمکت نشینی او اخیرا باعث شایعات و حواشی زیادی شده است.
اما سرمربی پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ نام محسن مسلمان را در لیست بازیکنان تمدیدی قرار داده است و از مدیر باشگاه خواسته که قرارداد محسن مسلمان تمدید شود.

حمیدرضا گرشاسبی مدیر باشگاه پرسپولیس در این باره میگوید: من در امور فنی به هیچ عنوان دخالت نمیکنم. کار ما دخالت در امور سرمربی و کادر فنی نیست و نه من و نه هیچکس دیگر نمیتواند برای برانکو و کادر او تعیین تکلیف کند و به آنها دستور بدهد. خود برانکو نام محسن مسلمان را در لیست تمدیدی ها قرار داده است و ما هم بر اساس دستور او و کادرش با بازیکنی تمدید یا لغو میکنیم.


منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kalavarzesh

پرسپولیس در انتظار برانکو


برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس، برای انجام امور شخصی به کشور خود،کرواسی سفر کرده بود. وی امشب به ایران بازمیگردد تا از روز جمعه تمرینات با تیمش را از سر بگیرد.

قرار است برانکو پس از بازگشت به ایران جلسه ای نیز با افشین پیروانی و حمیدرضا گرشاسبی داشته باشد.

تیم پرسپولیس در تاریخ 17 اردیبهشت برای مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الجزیره امارات در ابوظبی میرود. مسئولان پرسپولیس منتظرند تا برانکو برنامه ی خود و تیم را برای تمرینات و اردوی پرسپولیسی ها را به باشگاه اعلام کند.


منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kalavarzesh

محرمی از پرسپولیس میرود


مدتی است که زمزمه های رفتن محرمی از پرسپولیس به گوش میرسد. ظاهرا تیم دیناموزاگرب کرواسی مصرانه به دنبال جذب بازیکن پرسپولیس است. حتی از برخی منابع شنیده میشود که وی با این باشگاه کروات قراردادی هم امضا کرده است. اما این خبر هنوز قطعی نیست.

نمایندگانی از کرواسی به تهران آمده اند تا فردا عملکرد محرمی را در بازی با السد مشاهده و ارزیابی کنند.

عملکرد صادق محرمی در بازی مقابل السد میتواند برگ خروج وی از پرسپولیس باشد و شرایط را برای جدایی وی فراهم کند تا او در اروپا به بازی حرفه ای خود ادامه دهد.


منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kalavarzesh

پیشنهاد میلیاردی به مهندس پرسپولیس


مسلمان یکی از مهره های اصلی پرسپولیس در فصل های اخیر بود ولی در اواسط فصل ناگهان جایگاه خود را از دست داد و به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شد. وی در این مدت کمتر از 5 بار برای پرسپولیس بازی کرد و همین امر باعث شد که شایعات مبنی بر جدایی مسلمان بالا بگیرد. برانکو سرمربی پرسپولیس در برنامه نود اعلام کرد با هیچکدام از بازیکنان مشکلی ندارد  و خصومت با محسن مسلمان تنها یک شایعه است. این در حالی است که کریم باقری در یکی از مصاحبه هایش گفته است که رابطه مسلمان و برانکو شکرآب شده. همچنین شنیده ها از اردوی سرخپوشان خبر از جدایی مسلمان در فصل بعد میدهد و گویا سپاهان برای حضور وی در تیمش پیشنهادی 2 میلیارد تومانی داده است.


منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kalavarzesh

استقلال قائدی را قبول نمیکند


مهدی قائدی بازیکن استقلال بالاخره توانست با پیگیریهای باشگاه استقلال از بوشهر خارج شود و به تهران بیاید. هم اکنون قائدی در تهران در حال فیزیوتراپی است.
در  حال حاضر استقلال با موفقیت هایی که بدست آورده دیگر نیازی به حضور قائدی در تیم ندارد. شایعاتی به گوش میرسد که حاکی از آن است که وینفرد شفر حضور قائدی را در تیم موثر میداند ولی حواشی این بازیکن را باعث ضربه خوردن به استقلال و دیگر بازیکنان میداند. از آنجاییکه شفر زیاد به بازی مهدی اعتقادی نداشت و کمتر او را به میدان میفرستاد، حالا احتمال قبول نکردن او در تیم بیشتر قوت میگیرد.
همچنین مشکلات قائدی در خارج از دنیای فوتبال و مشکلات پیش آمده هم هنوز حل نشده است. وی همچنان مشغول درمان و فیزیوتراپی است و به زودی باید در جلسه دوم دادگاه حضور یابد.
شرکت بیمه نیز حاضر به تقبل کردن هزینه های ناشی از تصادف قائدی نیست و مصرانه به دنبال محکوم کردن اوست. زیرا اگر ثابت شود که قائدی راننده ماشین بوده، وی محکوم به پرداخت دیه مرحوم شاکر، خسارت خانم رهنما و همچنین پرداخت خسارت خودرو میشود. اما اگر ثابت شود کسی دیگر بجز او پشت فرمان ماشین بوده است، شرکت بیمه مجبور به پرداخت کلیه غرامت ها میباشد.


منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kalavarzesh

شجاع به بازی با پارس جم جنوبی میرسد



برانکو ایوانکوییچ دیروز لیستی از افراد پرسپولیس برای بازی با پارس جم جنوبی را به باشگاه تحویل داد که نام شجاع خلیل زاده در آن به چشم نمیخورد و به نظر نمیرسید که این بازیکن فردا تیم خود را همراهی کند.
اما شجاع امروز (سه شنبه) در تمرین تیمش شرکت کرد و در پایان زمان تمرین نیز به همراه بقیه هم تیمی هایش به محل اردوی تیم واقع در هتل اوین رفت.
باو مشکلی برای بازی مقابل پارس جم جنوبی ندارد و به نظر میرسد که وی در بازی فردا تیمش را همراهی خواهد کرد.
اما احتمال غیبت حسین ماهینی که در تمرین امروز مصدوم شد بالاست و شواهد حاکی از آن است که وی به بازی فردا نخواهد رسید.
لازم به ذکر است که بازی پرسپولیس و پارس جم جنوبی، فردا چهارشنبه 22 فروردین ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزار میشود.

منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kalavarzesh

بیرانوند اموال نفت را توقیف کرد


بیرانوند گلر سابق باشگاه نفت تهران و دروازبان کنونی تیم پرسپولیس در پی طلب چند صد میلیونی خود، امروز تمامی اموال باشگاه نفت را توقیف کرد.  وکیل بیرانوند به همراه ماموران اجرایی به باشگاه نفت تهران رفتند و تمامی وسایل از جمله وسایل تمرین،توپ ها، قیف ها و کلیه لوازم دفتری، میز و صندلی و حتی نوار چسب را هم توقیف کردند!
پس از توقیف تمامی اموال این باشگاه، شخصی به عنوان حافظ انتخاب شد تا اموال را نزد خود بصورت امانت نگه دارد تا زمانیکه بیرانوند طلب خود را از باشگاه دریافت کند و اگر مصالحه اتفاق نیافتاد تمتمی این اموال به علیرضا بیرانوند میرسد. وکیل بیرانوند میوید طلب وی از باشگاه نفت 879 میلیون تومان است و در صورت تسویه نشدن حساب باشگاه با این بازیکن، تمامی اموال مصادره شده به بیرانوند میرسد.
تنها سه هفته به پایان مسابقات لیگ زمان باقیست و باشگاه ها روزهای حساسی را میگذرانند. در این شرایط باید دید مسئولان نفت چه راه کاری برای حل این مشکل پیش میگیرند. بدهی نفت به گلر سابق تیمش مربوط به سالهای پیش است و به نظر نمیرسد که این مشکل به آسانی قابل حل شدن باشد.


منبع: مهرپارسیان

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kalavarzesh

استقلال به تیم ملی بازیکن نمیدهد



طی جلسه ای که اخیرا بین سرمربی استقلال و مدیر عامل باشگاه برگزار شد، شفر به افتخاری اعلام کرد که به تمامی بازیکنانش در فاصله بین بازی رفت و برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیاز دارد.

6 ملی پوش استقلال در که اردوهای تیم ملی شرک میکنند، همگی از مهره های کلیدی تیم استقلال هستند که نقش مهمی در تیم دارند . به همین خاطر شفر از افتخاری خواست برای جلوگیری از تکرار شدن فاجعه ی بازی با تیم العین، تمامی بازیکنانش را در نیاز دارد و افتخاری نیز از صحبت های وی حمایت کرد.


منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kalavarzesh

ایران ارزان‌ترین تیم گروه B جام‌جهانی


تیم ملی فوتبال ایران در گروه B جام جهانی با اختلاف زیاد ارزان ترین تیم است.
مقایسه انجام شده درباره تیم‌های مختلف حاضر در جام جهانی نشان می‌دهد که تیم ملی ایران در میان تیم‌های حاضر در گروه B جام جهانی ۲۰۱۸،  ارزان ترین تیم از نظر قیمت است.
ارزش حدودی تیم های گروه B به شرح زیر است:
تیم اسپانیا با ارزش ۹۸۲ میلیون پوند
تیم پرتغال با ارزش ۴۳۶ میلیون پوند
تیم مراکش با ارزش ۱۳۶ میلیون پوند
تیم ایران با ارزش ۴۱ میلیون پوند
گفتنی است که سردار آزمون با ارزش 8 میلیون پوند گران ترین بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kalavarzesh

مهدی قائدی به تمرینات استقلال بازمیگردد


قائدی بازیکن تم استقلال تهران که چندی پیش تصادف سنگینی کرده بود و از میادین دور بود، به زودی به تمرینات تیمش خود باز خواهد گشت.

برخی منابع خبر از این دادند که مهدی قائدی در تاریخ 30 فروردین در تمرینات حاضر خواهد شد. ولی هنوز خبر قطعی از موافقت پزشکان وی اعلام نشده است. بازگشت این بازیکن جوان به تیم استقلال میتواند روزهای خوبی برای این تیم به ارمغان بیاورد.


منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kalavarzesh