مهدی قائدی بازیکن استقلال بالاخره توانست با پیگیریهای باشگاه استقلال از بوشهر خارج شود و به تهران بیاید. هم اکنون قائدی در تهران در حال فیزیوتراپی است.
در  حال حاضر استقلال با موفقیت هایی که بدست آورده دیگر نیازی به حضور قائدی در تیم ندارد. شایعاتی به گوش میرسد که حاکی از آن است که وینفرد شفر حضور قائدی را در تیم موثر میداند ولی حواشی این بازیکن را باعث ضربه خوردن به استقلال و دیگر بازیکنان میداند. از آنجاییکه شفر زیاد به بازی مهدی اعتقادی نداشت و کمتر او را به میدان میفرستاد، حالا احتمال قبول نکردن او در تیم بیشتر قوت میگیرد.
همچنین مشکلات قائدی در خارج از دنیای فوتبال و مشکلات پیش آمده هم هنوز حل نشده است. وی همچنان مشغول درمان و فیزیوتراپی است و به زودی باید در جلسه دوم دادگاه حضور یابد.
شرکت بیمه نیز حاضر به تقبل کردن هزینه های ناشی از تصادف قائدی نیست و مصرانه به دنبال محکوم کردن اوست. زیرا اگر ثابت شود که قائدی راننده ماشین بوده، وی محکوم به پرداخت دیه مرحوم شاکر، خسارت خانم رهنما و همچنین پرداخت خسارت خودرو میشود. اما اگر ثابت شود کسی دیگر بجز او پشت فرمان ماشین بوده است، شرکت بیمه مجبور به پرداخت کلیه غرامت ها میباشد.


منبع: مهرپارسیان