کالا ورزش- خرید و فروش لوازم و تجهیزات ورزشی

خرید و فروش به همراه مقالات ورزشی و ارائه تجهیزات و لوازم تخصصی

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

خرید اسکوتر ارزان

 

خرید اسکوتر ارزان

 

 

 

 

 

اگر بدنبال یک سرگرمی مناسب و سالم می باشید می توانید اسکوتر را انتخاب نمایید این وسیله که عموما از دوتایر، باطری در مدل برقی و یک سطح صاف برای قرار گرفتن پاها درست شده است در انواع مختلف برقی و غیر برقی عرضه شده است. اسکوتر بین جوانان و نوجوانان دارای محبوبیت زیادی می باشد علت این محبوبیت را می توان چندین عامل دانست که به بررسی آن در ادامه می پردازیم.

 

 

اسکوتر چیست

 

 

اسکوتر را می توان وسیله ای امروزی تر نسبت به اسکیت و دوچرخه بنامیم این وسیله که عموما برای سرگرمی ساخته شده است به شکل های مختلف تولید می شود. این وسیله در ابتدا از چند تکه چوب ساخته شد و برای هدایت آن یک پا روی اسکوتر قرار می گرفت و پای دیگر روی زمین و با کشیدن پا بر روی زمین و حفظ تعادل منجر به حرکت می گردید امروزه با پیشرفت تکنولوژی مدل های مختلفی تولید می شود  پر طرفدار ترین آن مدل برقی می باشد که با باطری شارژ می شود سرعت متوسط  اسکوترها بین 20 تا 30 کیلومتر بر ساعت می باشد و تحمل وزنی معادل 100 کیلوگرم را دارد وزن خود اسکوتر حداکثر 15 کیلوگرم می باشد از اسکوتر می توانید در پارک ها خیابان ها مراکز عمومی استفاده نمود.لوازمی که در هنگام خرید اسکوتر برقی باید همراه آن باشد شامل یک عدد ریموت، دفترچه راهنما، شارژر، و در بعضی مدل ها کیف نیز دیده می شود.

 

 

 

 

 

انتخاب اسکوتر مناسب

 

 

در هنگام انتخاب اسکوتر باید به نکاتی متفاوت توجه نمود ابتدا نوع آن بسیار مهم می باشد اسکوتر ها در مدل های برقی و غیر برقی تولید می شود. یک اسکوتر مناسب باید دارای دوام بالا و کیفیت ساخت بالا باشد همچنین از نظر قیمت مناسب باشد هنگام انتخاب اسکوتر حتما به عواملی چون عمر باطری، میزان وزن تحملی آن، سرعت آن توجه نمود

 

 

 

 

 

انواع اسکوتر و بهترین برند

 

 

اسکوتر ها در دسته بندی خود ابتدا به برقی و غیر برقی تقسیم می شوند در مدل برقی مدل تک چرخ و دو چرخ و دسته دار اسکیتی تقسیم می شود در مدل تک چرخ پاها در جناحین قرار می گیرد و یک چرخ در مرکز اسکوتر می باشد در مدل دو چرخ پاها در وسط و در جناحین چرخ قرار می گیرد در مدل دسته دار یک میله از وسط اسکوتر به بالا برای هدایت راحت تر گذاشته می شود در مدل اسکیتی یک چرخ در وسط قرار میگیرد  و پاها در عقب و جلوی آن می باشد. اگر بخواهیم در مورد بهترین برند اسکوتر صحبت کنیم باید از شیامی، ایرویل، اسمارت نام برد این برند ها جز بهترین تولید کنندگان اسکوتر می باشند. اسکوتر ها دارای دنیای از رنگ نیز می باشند شاید حتی رنگی که در ذهن خود غیر قابل تصور باشد در دنیای اسکوتر ببینید تولید کنندگان این صنعت با توجه به تمام سلیقه های ممکن دست به تولید این وسیله ورزشی کرده اند و به راحتی می توانید هر رنگ و طرحی که مد نظرتان هست را بیابید.

 

 

از کجا خریداری کنیم

 

 

یکی از جاهای که می توانید اسکوتر مناسب خود را بیابید سایت کالاورزش می باشد این سایت با داشتن انواع اسکوتر ها انتخاب را برای مشتریان راحت تر می کند همچنین مراکزی چون منیریه و خیابان جمهوری نیز مراکز تهیه این وسیله ورزشی نیز می باشد.

 

 

https://www.kalavarzesh.com

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kalavarzesh

مزایای استفاده از تردمیل

 

مزایای استفاده از تردمیل

 

 

راه های بی شماری برای شکل دادن به بدن وجود دارد.

 

 

نسبت به زمان گزینه ها و روش های موجود، این روش به نظر بسیار غافلگیر کننده است. تردمیل از جمله تجهیزات ورزشی است که افراد میتوانند در تمام سطوح با آن تمرین کنند و نتیجه ی آن را خیلی زود مشاهده کنند. افرادیکه هیچوقت به عنوان دونده های حرفه ای تمرین نکرده اند میتوانند از مزایای تردمیل بهرمند شوند. 4 دسته ی اساسی و زیربنایی برای هر تمرینی که با تردمیل انجام میشود وجود دارد:

راه رفتن،دویدن،بالا رفتن از سربالایی یا تپه نوردی، وقفه ایجاد کردن یا تغییر دادن تمرین این 4 کار باعث میشود که تمرین کردن بسیار هیجان اگیز تر باشد. برنامه های تمرینی زیادی در دسترس هستند که با توجه به هدف خاصی در ذهن ساخته میشوند. برخی از آنها برای چربیسوزی و برخی دیگر برای افزایش سرعت دویدن هستند. اگر هیچکدام از تمرینات از پیش ساخته شده برای شما تاثیری نداشت، ساختن یک برنامخ جدید برای نتیجه گرفتن آسان است.

راه رفتن روی تردمیل

 

 

راه رفتن یکی از ابتدایی ترین تمریناتی است که میتوان روی تردمیل انجام داد. هرکسی با هر شکل بدنی، سایز و آمادگی جسمانی میتواند روی تردمیل راه برود. برای شروع کافیست که سرعت تردمیل را تنظیم کنید و شروع به راه رفتن کنید. در ابتدا بهتر است که با سرعت پایین شروع به راه رفتن کنید. همچنین برای کسانیکه اضافه وزن زیادی دارند، راه رفتن بهترین گزینه است. رااه رفتن میتواند در کوتاه مدت نتیجه ی خوبی را در پی داشته باشد. پس از یکبار مشاهده ی نتایج بدست آمده ، افراد انگیزه پیدا میکنند تا ورزش با تردمیل را ادامه دهند و وزن بیشتری کم کنند.

 

 

همچنین راه رفتن تاثیر خوبی بر روی مفاصل دارد. پزشکان توصیه میکنند که این کار را آرام شروع کنید. مخصوصا افرادیکه چاق هستند و به تازگی پیاده روی را شروع کردند. برنامه های زیادی برای پیاده روی کردن وجود دارد. در اکثر این برنامه ها، تمرینات بصورت هفتگی افزایش پیدا میکنند. 8 تا 12 هفته مناسب ترین دوره زمانی برای پیاده روی کردن است. هر هفته شما ماهیچه هایتان را بیشتر از هفته ی قبل قوی میکنید و این به فرد اجازه میدهد که تمرینات ورزشی خود را کمی گسترده تر کند.

 

 

با پیروی کردن از برنامه ی مخصوص ورزشی و دنبال کردن آن زودتر و آسان تر از چیزی که انتظار دارید به نتیجه دلخواهتان میرسید.

 

 

دویدن با تردمیل

 

 

دویدن برای همه مناسب نیست. به نظر میرسد که مردم یا دویدن را دوست دارند یا از آن متنفرند وکسی نیست که هم به دویدن علاقه داشته باشد و هم از آن فراری باشد. وقتی فردی تصمیم به دویدن میگیرد، بهترین روش را برای رسیدن به راه های طولانی انتخاب کرده است و این مسئله ای است که هرکسی برای شروع کار و طی کردن مسافت های طولانی از آن استفاده نمیکند.

 

 

تعداد زیادی برنامه برای دویدن وجود دارد که میتواند به افراد کمک کند تا بوسیه ی آن استقامت و سرعت بالا ببرند.

 

 

برنامه های ورزش با تردمیل مخصوصی هست که به هر فرد جداگانه کمک میکند تا تبدیل به دونده ای حرفه ای شوند و عملکرد خود را از طریق دویدن بهبود ببخشند. مقدار زمانی که نیاز است این برنامه ها به سرانجام برسند بستگی به هدفی که هر فرد از دویدن دارد وابسته است.

 

 

بعضی از این برنامه ها فقط 20 دقیقه زمان نیاز دارند تا تبدیل به یک تمرین عالی شوند یک تمرین خوب حتی میتوااند در بازه های زمانی کوتاه انجام شود.

 

 

بالا رفتن از سرپایی (تپه نوردی)

 

 

تمرین تپه نوردی یا همان راه رفتن در سربالایی  و شیب برای افرادی است که بطور پیشرفته پیاده روی میکنند یا میدوند. تمرینات تپه نوردی به دلایل متنوع و مختلفی انجام میشود.

 

 

بعضی از افراد راه رفتن روی تردمیل را کاری خسته کننده میدانند و به همین دلیل کمی شیب به تردمیل میدهند که تمرین کردن برایشان هیجان داشته باشد. بعضی از افراد از تپه نوردی جهت آمادگی پیدا کردن برای رخدادهای آینده استفاده میکنند. بعضی از تردمیل ها برنامه از پیش تعیین شده ای برای تمرینات تپه نوردی دارد و تنها کاری که لازم است انجام دهید، این است که دکمه ی شروع را فشار دهید. برای کسانیکه میخواهند میخواهند از تمرین کردن با تردمیل یک نتیجه مخصوص بگیرند، میتوانند از برنامه های تپه نوردی بیشماری که موجود است استفاده کنند تا به چیزی که نیاز دارند برسند.

 

 

تمرینات فاصله دار با تردمیل

 

 

برخس عقیده دارند که تمرینات فاصله دار احتمالا سخت ترین تمرین برای انجام دادن با تردمیل است. این نوع از تمرینات با استفاده از سرعت ها و شیب های مختلف انجام میشود. مانند تمرینات تپه نوردی ، خیلی از تردمیل ها از ها از پیش برنامه ریزی شده اند که در بین برنامه متوقف شوند. همچنین مثل تپه نوردی که نیاز به نتایج اختصاصی دارد، برای تمرین توقفی هم برنامه های زیادی در دسترس است.

 

 

استفاده از تمرین توقفی کمک میکند تا تاثیرات بیشتری در خود احساس کنید. ماهیچه های مختلفی در این ورزش استفاده میشوند و قدرت بدنی را به روش های مختلف افزایش میدهند.

 

 

استفاده کردن از تردمیل برای تمرین کار خسته کننده ای نیست. راه های زیادی وجود دارد که تمرین متفاوتی با زیاد و کم کردن شدت ورزش داشته باشید. 4 دسته بندی که قبلا ذکر شد میتوانند برای ایجاد یک برنامه منحصر به فرد با هم ترکیب شوند و نتیجه بسیار خاصی در پی داشته باشند. ساختن یک برنامه ی پیاده روی با توقف بسیار ساده است. همچنین برنامه ریزی برای یک تپه نوردی هم بسیار آسان است. کسانیکه راه میروند، میدوند و حتی ورزشکاران در هر رشته ی ورزشی میتوانند از تردمیل برای مزیت های آن و نتیجه دقیقی که میخواهند به آن برسند استفاده کنند. 

از کجا تهیه کنیم

برای خرید تردمیل مورد نیاز خود می توانید از سایت کالاورزش استفاده کنید این سایت با داشتن تنوع بسیار زیاد این امکان را می دهد به راحتی کالای مورد نیاز خود را خریداری کنیم همچنین امکان خرید هم به شکل نو و دست دوم نیز فراهم می باشد

https://www.kalavarzesh.com

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kalavarzesh

استارتاپ ورزشی

 

استارتاپ ورزشی

 

 

 

مفهوم استارتاپ

اگر بخواهیم استارپ را توصیف نماییم می توان به شکل گیری کاری بگویم که توسط تکنولوژی، فضای مجازی و یا اینترنت تشکیل می شود و رشد اقتصادی را همراه دارد و معمولا هزینه کمتری نسبت به دیگر راه ها را دربر می گیرد و صرفه اقتصادی را به همراه دارد این صرفه اقتصادی باعث می شود توزیع منابع مالی در دیگر بخش ها بهتر انجام شود و روند پیشرفت را تسریع نماید. اما مشخص کردن هدف یکی از  مهم ترین عامل های  بازدارنده در استارتاپ می باشد اول باید مشخص بشود هدف از ایجاد استارتاپ چیست و سپس با مشخص کردن آن، استارتاپ مورد نظر را طراحی نمایم بعد از طراحی باید در فراگیر کردن آن تلاش نمایم. در این مقاله قصد داریم یک استارتاپ ورزشی  را مورد بررسی قرار دهیم .

 

 

 

استارتاپ ورزشی

شاید استارتاپ های مختلفی را  از زمان فراگیر شدن آنها دیده باشیم اما استارتاپی با تخصص در ورزش نمی توان سراغ گرفت. استارتاپ کالاورزش را می توان یک استارتاپ نو پا دانست که با هدف توسعه ورزش و حمایت از تولیدکنندگان داخلی قصد دارد به اهداف بزرگی دستیابد از مزیت های بزرگ این سایت می توان به ثبت رایگان آگهی برای فروش کالای ورزشی نام برد همچنین وسعت کاری این سایت را می توان کل کشور دانست زیرا می توان در تمامی شهر ها آگهی ثبت نمود و خرید و فروش انجام داد.

 

 

 

چرا استارتاپ کالاورزش از لحاظ تبلیغ بصرفه می باشد

یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در امری را می توان تخصصی بودن آن مورد دانست. کالا ورزش را می توان یکی از تخصصی ترین استارتاپ های ورزشی دانست زیرا تنها زمینه فعالیت آنها را کالای ورزشی تشکیل می دهد. و این امر نشان دهنده این است که آنها تخصص در این موضوع دارند آنها توانسته اند با حذف کردن واسطه ارتباط مستقیمی بین خریدار و فروشنده ایجاد کنند که می توان این را یک حسن بزرگ دانست از طرفی به علت داشتن تیمی حرفه ای در ساخت این استارتاپ می توان با تبلیغ هر عنوانی در اولین نتایج سرچ گوگل حاضر شد که خود باعث افزایش بازدید ها می شود.

 

 

 

تفاوت کالاورزش با دیگر رقبا

یکی دیگر از حسن های این استارتاپ خرید اجناس هم به صورت نو و هم دست دوم می باشد. همچنین می توان اجناس ورزشی خود را معاوضه ای یا به صورت حراجی نیز تهیه نمایید. این استارتاپ با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی و انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی کاملا ایمن می باشد و کاربران می توانند با اطمینان کامل معاملات خود را انجام دهند سازگار بودن با تمامی پلتفرمها به کاربران اجاره می دهد با هر وسیله ی ارتباطی بتوانند از آن استفاده کنند. در پشت صحنه این استارتاپ نیز می توان یک تیم پشتیبانی قوی را دید که با تلاش خود توانسته اند یک دیتابیس کامل جامعه ورزشی کشور اعم از ارگان های دولتی و خصوصی، فروشگاه های ورزشی ، باشگاه های مختلف ورزشی ، تولید کنندگان و فروشندگان ورزشی را فراهم آورند.

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kalavarzesh