کالا ورزش- خرید و فروش لوازم و تجهیزات ورزشی

خرید و فروش به همراه مقالات ورزشی و ارائه تجهیزات و لوازم تخصصی

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

کفپوش ورزشی

کفپوش ورزشی پی وی سی

 

کفپوش ورزشی پی وی سی از مناسب ترین کفپوش های موجود برای سالن های ورزشی و بدنسازی می باشد. همانطور که از نام کفپوش پی وی سی ورزشی پیداست،این کفپوش از پی وی سی  تولید شده است.

ویژگی مهم کفپوش پی وی سی  ورزشی، رنگبندی متنوع و کامل آن است، به گونه ای که می توان گفت در هنگام خرید کفپوش پی وی سی سالن ورزشی با تنوع انتخاب رنگ نامحدودی مواجه می شوید.

 

 

 ویژگی های کفپوش پی وی سی سالن ورزشی

 

 

·   کفپوش پی وی سی ورزشی مقاومت بالایی در برابر رطوبت و آب دارد.

 

 

·   کفپوش پی وی سی بر روی سطح زمین جابه جا نمی شود، از طرفی می تواند مانع از لیز خوردن ورزشکار روی کفپوش شود. به همین جهت برای ایمنی ورزشکاران بسیار مفید است.

 

 

·    کفپوش پی وی سی سالنی دارای قدرت جذب ضربه می باشد. مهم ترین ویژگی کفپوش های ورزشی قدرت ارتجاعی و حفظ ایمنی ورزشکار است، این مهم با جذب و دفع شوک وارده به ورزشکار میسر می شود.

 

 

·    کفپوش پی وی سی سالن ورزشی نگهداری و شستشوی آسانی دارد. از آنجایی که کفپوش پی وی سی ضدآب است، به راحتی می توان آن را با استفاده از طی خیس تمیز کرد.

 

 

·          

·    نصب کفپوش پی وی سی ورزشی 

 

 

·    نصب کفپوش پی وی سی ورزشی بسیار آسان است. با توجه به اینکه کفپوش پی وی سی را می توان پس از نصب جدا و جابه جا کرد، عمدتا از آن برای سالن های ورزشی استفاده می شود که احتمال نقل مکان در آن ها وجود دارد.

 

 

 

مزایای کفپوش پی وسی سی

 

 

 

1- ضد سایش
2- بهداشتی و بی بو
3- مقاومت در برابر رطوبت
 
انواع کفپوش 
کفپوشهای ورزشی انواع مختلف دارد، بسته به نوع نیاز و پوشش کف باشگاهها، سالن تمرینات و مسابقات انتخاب می گردد.  
کفپوش تاتامی
کفپوش درجاریز
کفپوش لاستیکی
کفپوش رزمی
کفپوش سالن ورزشی 
کفپوش چند منظوره 
کفپوش مت یوگا
برای مطالعه مقالات ورزشی به وبلاگ 
 
 
 

 

 

 

 

 
 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kalavarzesh

مزایای استفاده از دستگاه تردمیل

راه های بی شماری برای شکل دادن به بدن وجود دارد که نسبت به تمام گزینه ها و روش های موجود، این روش به نظر بسیار غافلگیر کننده است .
تردمیل از جمله تجهیزات ورزشی است که افراد میتوانند در تمام سطوح با آن تمرین کنند و نتیجه ی آن را خیلی زود مشاهده کنند.افرادیکه هیچوقت به عنوان دونده های حرفه ای تمرین نکرده اند میتوانند از مزایای تردمیل بهرمند شوند.
چهاردسته ی اساسی و زیربنایی برای هر تمرینی که با تردمیل انجام میشود وجود دارد که شامل راه رفتن،دویدن،بالا رفتن از سربالایی یا تپه نوردی، وقفه ایجاد کردن یا تغییر دادن تمرین هستند .
انجام این چهار عمل باعث میشود که تمرین کردن بسیار هیجان اگیز تر باشد. برنامه های تمرینی زیادی در دسترس هستند که با توجه به هدف خاصی در ذهن ساخته میشوند. برخی از آنها برای چربی سوزی و برخی دیگر برای افزایش سرعت دویدن هستند. اگر هیچکدام از تمرینات از پیش ساخته شده برای شما تاثیری نداشت، ساختن یک برنامه جدید برای نتیجه گرفتن آسان است. برای خرید تردمیل کلیک کنید.

 

برای مطالعه این مقاله و سایر مقالات و مطالب تخصصی بدنسازی و تناسب اندام به www.kalavarzesh.com مراجعه فرمائید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kalavarzesh

فوتبال تناسب اندام ، سلامتی و توانایی جسمی را بهبود می بخشد.

فوتبال ورزشی تیمی و لذت بخش است که میتواند تناسب اندام را به ارمغان بیاورد و به عنوان درمانی برای بیماریهای مرتبط با شیوه ی زندگی نیز به کار رود.
مردان زمانیکه فوتبال بازی میکنند نسبت به زمانیکه میدوند کمتر مضطرب تر هستند  همچنین این ورزش به زنان فوتبالیست کمک میکند تا فعال بمانند. این نتایج از برخی تحقیقات درباره یک پروژه تحقیقات جامع فوتبال حاصل شده است که بیش از 50 محقق در 7 کشور مختلف آن را بررسی کرده اند.

برای مطالعه کامل این مقاله به www.kalavarzesh.com مراجعه فرمائید .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kalavarzesh

اثرات مثبت گوش دادن به موسیقی در انجام فعالیت ورزشی

زمانی که ورزش می کنیم میتوانیم با گوش فرا دادن به موسیقی انرژی مثبت بیشتری را در دریافت کرده و احساس خستگی کمتری را حس کنیم این موضوع با پژوهش بر روی اثرات گوش کردن موسیقی در هنگام انجام فعالیت ورزشی توسط محققان و پژوهشگران به اثبات رسیده است . پژوهشگران در تازه ترین تحقیقات خود به ابن نتیجه رسیدند که گوش کردن به موسیقی دلخواه در حین انجام حرکات ورزشی باعث اذت بردن بیشتر ورزشکار از ورزش و کسب سلامت بیشتر می شود .

برای مطالعه کامل این مقاله به www.kalavarzesh.com مراجعه فرمائید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kalavarzesh