کالا ورزش- خرید و فروش لوازم و تجهیزات ورزشی

خرید و فروش به همراه مقالات ورزشی و ارائه تجهیزات و لوازم تخصصی

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

برانکو قراردادش را تمدید کرد

 

 

پس از حواشی بسیار درباره برانکو ایوانکوویچ و تمدید قراردادش با پرسپولیس، بالاخره وی امروز قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد.

قراردادهای دستیاران سرمربی پرسپولیس در چند روز گذشته تمدید شده بود و امروز بالاخره این مربی کروات در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و قراردادش را به مدت 2 سال تمدید کرد. این قرارداد بین برانکو ایوانکوویچ و حمیدرضا گرشاسبی به امضا رسید.

 

منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kalavarzesh

رفیعی به پرسپولیس بازمیگردد

 

 

سروش رفیعی در فصل گذشته به الخور پیوست  اما شنیده ها حاکی از آن است که وی از این تیم قطری دل خوشی ندارد و مایل است به پرسپولیس بازگردد. برخی منابع میگویند رفیعی حتی در یک سفر به امارات رفته و با پرسپولیسی ها به توافق رسیده است.

ممکن است به زودی نقل و انتقالات پرسپولیس مجاز شود و وی بدون هیچ مشکلی به جمع بازیکنان پرسپولیس اضافه شود ولی اگر برانکو ایوانکوویچ قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند لیست ورودی های تابستانی وی محدود میشود. مسئولان پرسپولیس همچنان منتظر تایید فیفا برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات است تا تصمیمی برای جذب سروش رفیعی بگیرد.

 

منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kalavarzesh

شرط تمدید پرسپولیس با بازیکنان


تعدادی از ستارگان تیم پرسپولیس در پایان این فصل قراردادشان با باشگاه تمام میشود و مسئولان باشگاه منتظرند تا این افراد برای تمدید قرارداد خوذ به باشگاه مراجعه کنند. فرشاد احمد زاده،کمال کامیابی نیا،وحید امیری،صادق محرمی و محسن مسلمان بازیکنانی هستند که در پایان این فصل قراردادشان تمام خواهد شد و شنیده میشود که از بین آنها احمدزاده و امیری به زودی برای تمدید قرارداد خود به باشگاه مراجعه خواهند کرد.

امید عالیشاه نیز تا پایان نیم فصل آینده قراردادش با رسپولیس به ایان میرسد و باید برای تمدید قراردادش اقدام کند.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد پیش از اینکه تیم به امارات برود، بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان را به آنها پرداخت کند. لازم به ذکر است که سرخپوشان 17 اردیبهشت ماه راهی امارات خواهند شد تا در دیدار رفت به مصاف الجزایر بروند.

گرشاسبی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است که فقط جریمه ی بازیکنانی که قراردادشان را با باشگاه تمدید کنند بخشیده میشود.


منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kalavarzesh

شیوه جالب مدیران پرسپولیس برای تمدید قراردادها


پرونده لیگ برتر فوتبال شب گذشته با دیدار پرسپولیس و سپید رود رشت با نتیجه 3 بر صفر به نفع سرخپوشان پایتخت بسته شد این در حالی اتفاق افتد که پرسپولیس چند هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر قهرمانی خود را مسجل کرده بود و قرار بود پس از پایان این بازی در جشن قهرمانی جام را بالای سر ببرند . نکته جالب پس از جشن قهرمانی گفته های محسن مسلمان است که اظهار کرد : افشین پیروانی پس از جشن قهرمانی وارد رختکن شد و در مورد تمدید قرارداد صحبت کرد و از بازیکنان خواست که به دفتر باشگاه بروند و قرارداد خود را تمدید کنند . مدیران تیم تصمیم گرفته اند تا بازیکنان را به دفتر باشگاه بکشانند تا بتوانند با ارقام کمتری قرارداد جدید را ببندند . 
لازم به ذکر است که پرسپولیس همچنان از پنجره نقل و انتقالات محروم است و مدیران باشگاه در صدد هستند تا بازیکنان فعلی تیم قرارداد امضاء کنند


منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kalavarzesh

اختتامیه هفدهمین رقابتهای لیگ برتر


باشگاه پرسپولیس اعلام کرد بلیت فروشی دیدار پرسپولیس و سپیدرود جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد.

تیم پرسپولیس که یازدهمین قهرمانی خود را در رقابت های لیگ برتر بدست آورده است، روز جمعه قهرمانی خود را جشن خواهد گرفت.

سرمربی تیم پرسولیس برانکو ایوانکوویچ لیست بازیکنانی که در این رقابت حاضر میشوند را اعلام کرد که نام این 21 بازیکن به شرح زیر میباشد:

علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل زاده،سید جلال حسینی،صادق محرمی،محمد انصاری،احمد نوراللهی،فرشاد احمد زاده،حسین ماهینی،گادوین منشا،محسن مسلمان،شایان مصلح،کمال کامیابی نیا،سیامک نعمتی،وحید امیری،حمیدرضا طاهرخانی،آدم همتی،محسن ربیع خواه، احسان علوان زاده،علی علیپور و بشار رسن.

گفتنی است که نام محسن ربیع خواه نیز در این لیست به چشم میخورد. ربیع خواه که تحت نظر پزشکان است و برای جراحی آماده میشود بعید است که بتواند در این بازی حضور پیدا کند و ممکن است فقط در لیست ذخیره قرا، روز جمعه ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی برگزار میشود.  ر بگیرد.

لاز به ذکر است که دیدار پرسپولیس و سپید رود که اختتامی هفدهمین دوره لیگ برتر است.


منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kalavarzesh

کولاکوویچ بازیکنانش را انتخاب کرد


طبق بنامه ریزی های انجام شده 120 بازی برگزار میشود و گروه های مختلف با هم دیدار خواهند کرد و در نهایت 5 تیم برتر به همراه  تیم میزبان به مرحله ی فینال راه میابند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ایگور کولاکوویچ اسامی 26 بازیکنی که برای حضور در این رقابت ها انتخاب کرده است را اعلام کرد .

سعید معروف، سید محمد موسوی، فرهاد سال‌افزون، رحمان تقی‌زاده، امیر غفور، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور، محمدطاهر وادی، جواد کریمی، مجتبی میرزاجانپور، بهنام ابراهیمی، محمدرضا حضرت‌پور، سامان فائزی، مسعود غلامی، علی‌اصغر مجرد، محمدجواد معنوی‌نژاد، علی شفیعی، امیرحسین توخته، فرهاد قائمی، امیرحسین اسفندیار، رضا قرا، پوریا یلی، صابر کاظمی، مهدی مرندی، میثم صالحی و مصطفی حیدری.

فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرده است که ایران در هفته ی اول که از تاریخ 4 خرداد شروع میشود با استرالیا،فرانسه و ژاپن هم گروه است.


منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kalavarzesh

ترکیب پرسپولیس در برابر ذوب آهن


برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس ترکیب تیمش مقابل ذوب آهن را مشخص کرد.

بر اساس این لیست علیرضا بیرانوند (دروازبان)، سید جلال حسینی ( کاپیتان)،محمد انصاری،شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا،صادق محرمی،وحید امیری،حسین ماهینی،سیامک نعمتی،احمد نوراللهی و علی علیپور در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار دارند و امروز به میدان میروند.

کاپیتان پرسپولیس سید جلال حسینی که در بازی با پارس جنوبی جم حضور نداشت، امروز به عنوان کاپیتان در ترکیب اصلی بازی میکند.
محسن مسلمان و  فرشاد احمدزاده در این دیدار همچنان نیمکت نشین خواهند بود.

لازم به ذکر است که این دیدار امروز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه ساعت 18 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار میشود و حسین زرگر نیز داوری این بازی را به عهده دارد.


منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kalavarzesh

تاریخ دیدار ایران و ازبکستان


سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام کرد دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران و ازبکستان در تاریخ 29 اردیبهشت ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی برگزار میگردد.

امروز محمدرضا ساکت جلسه ای برای هماهنگی های پیش از این بازی دوستانه ترتیب داد که افرادی مثل نمایندگان هیئت فوتبال، مسئولان ورزشگاه آزادی، مسئولان مرکز ملی فوتبال، امور پزشکی، امور تشریفات، امور بین الملل و .... در آن حضور داشتند.

این جلسه در سالن امور روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در این جلسه مسائلی مانند اسکان تیم ازبکستان، داوران،خبرنگاران، امور پزشکی، زمان بندی تمرین و حضور رسانه ها مطرح شد و درباره ی آنها بحث و تصمیم گیری شد.


منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kalavarzesh